Rec Room, socijalna VR igra, koja je također podržana na ne-VR uređajima poput PC-ja, konzola i mobitelima, dosegla je impresivnu brojku od 3 milijuna aktivnih mjesečnih VR korisnika. Iz tvrtke navode kako je to samo manji dio totalnih mjesečnih korisnika.
Rec Room je u zadnjih godinu dana utrostručio broj mjesečnih korisnika koji mu pristupaju putem VR uređaja, a taj broj i danas nastavlja rasti impresivnom brzinom.
Shawn Whiting, direktor tvrtkinog odsjeka za Influencere i Partnere, potvrdio je kako je Rec Roomdosegao 3 milijuna mjesečnih VR korisnika „ubrzo nakon zimskih blagdana.“ Iako su blaganski dani zasigurno pojačali promet koji se vjerojatno od tada malo primirio i smanjio, radi se o brojki koja je tri puta veća u odnosu na blagdansku sezonu prošle godine. Tada je vrhunac mjesečno aktivnih VR korisnika bio 1 milijun.
To je sjajan porast u broju korisnika što se tiče VR segmenta igre, no impresivno je to što Whiting kaže da se radi o tek manjem dijelu sveukupnih Rec Room-ovih mjesečno aktivnih korisnika.
„Sretni smo zbog porasta u broju VR korisnika, no oni trenutno zauzimaju prilično malen postotak mjesečno aktivnih korisnika. Rec Room bilježi puno veći rast na iOS-u, Androidu, PlayStation-u i Xbox-u zbog veće dostupnosti i sveukupno većeg broja tih uređaja u rukama ljudi.“
Rec Room lansiran je u 2016. kao isključivo VR PC igra. Od tada, tvrtka je naveliko proširila igru na ostale platforme na kojima se danas može zaigrati, i u VR-u i van njega. Rec Room je dostupan na svakom većem brendu VR hedsetova i ne-VR platformama za igre (osim Nintendo Switch-a). Upravo dostupnost ga je učinila socijalnom platformom na kojoj se VR i ne-VR igrači mogu zajedno družiti i stvarati. Sadržaj Rec Room-a stvaraju upravo njegovi korisnici koji su potaknuti unutarnjom ekonomijom igre. Drugim riječima, korisnici koji stvaraju sadržaj imaju priliku monetizirati ga i zaraditi stvarni novac. Ovaj sustav sličan je sustavu kojeg možemo naći u Roblox-u.
Whiting također kaže da većina VR korisnika Rec Room-a pristupa igri putem Quest 2 hedseta. Upravo to je vjerojatno zaslužno za veliki porast korisnika, pošto je u blagdanskoj sezoni 2021. potražnja za Quest 2 hedsetom bila, blago je reći, povelika.
Tajmiranje objave o velikom broju korisnika Rec Room-a najvjerojatnije nije slučajno, pošto je Meta nedavno objavila kako rade na testiranju „prodajnog sustava“ unutar njihove igre Horizon Worlds, koja je konkurent Rec Room-a.
Povezani članci
FOTO Građani u Dalmatinskoj zagori uživali u nezaboravnom putovanju kroz svijet VR-a i MR-a
Virtualna stvarnost u Dalmatinskoj zagori: Grad Vrlika ugostiti će atraktivan događaj ove subote
Tko je ubio metaverzum i što nas čeka? Micaela Mantegna otkriva ključne izazove područja