U nedavnom intervjuu za The Verge, Tim Sweeney, CEO Epic Gamesa, raspravljao je o budućnosti igara i tome kako se tvrtka pozicionira za dolazeći val metaversea. Sweeney, koji je poznat po svojim otvorenim stavovima o industriji, podijelio je svoja razmišljanja o tome kako će metaverzum promijeniti način na koji igramo, radimo i međusobno komuniciramo.
Prema Sweeneyu, metaverse ima potencijal da postane sljedeća velika stvar u igrama. Vjeruje da će revolucionirati industriju i promijeniti način na koji razmišljamo o igrama. Umjesto da igre budu izolirana iskustva, bit će dio većeg svijeta kojeg će igrači moći istraživati i s kojim mogu interaktirati na značajan način.
Jedna od ključnih prednosti metaversea, prema Sweeneyu, je njegov potencijal za društvenu interakciju. Vjeruje da će mogućnost povezivanja s ljudima diljem svijeta u virtualnom prostoru biti veliki privlačni faktor za igrače. Također će pružiti platformu za društvena iskustva koja idu izvan igara, poput virtualnih koncerata, umjetničkih izložbi i drugih događaja.
Naravno, razvoj metaversea još je u ranoj fazi i postoje mnogi izazovi koje treba prevladati prije nego što postane stvarnost. Jedan od najvećih izazova je razvoj potrebne infrastrukture za njegovu podršku. Izgradnja virtualnog svijeta koji može podržati milijune korisnika istovremeno nije nimalo laka zadaća i zahtijevat će značajna ulaganja u tehnologiju i infrastrukturu.
Još jedan izazov je stvaranje sustava koji je pravedan i jednak za sve korisnike. Kako Sweeney ističe, metaverse ima potencijal da postane nova vrsta ekonomije, s vlastitom valutom i tržištem. Osiguravanje da je ta ekonomija pravedna i transparentna bit će ključni izazov koji će trebati riješiti.
Unatoč tim izazovima, Sweeney vjeruje da je metaverse neizbježan i da će postati ključni dio industrije igara u budućnosti. Zato se Epic Games pozicionirao da bude na čelu ovog razvoja. Tvrtka već ima iskustva u stvaranju virtualnih svjetova, poput Fortnitea i Rocket Leaguea, te će nastaviti raditi na razvoju novih tehnologija i alata koji će pomoći u stvaranju metaversea.
Sweeney također vjeruje da će metaverse imati utjecaja na druge aspekte našeg života, poput rada i obrazovanja. Mogao bi postati platforma za daljinsko obrazovanje, kao i za virtualne sastanke i suradnju na projektima.
Ukratko, metaverse predstavlja vrlo uzbudljivu budućnost za industriju igara, ali i za našu kulturu općenito. Kao što je Sweeney istaknuo u intervjuu, “ovo će biti najveći trend u idućem desetljeću i nadam se da ćemo moći raditi na tome da bude uistinu pozitivna stvar za ljude.”
Iako se razvoj metaversea može činiti kao futuristička ideja, već postoje mnoge tvrtke koje su počele raditi na njegovoj implementaciji. Igrači mogu očekivati da će uskoro imati pristup novim i uzbudljivim načinima igranja igara, a metaverse bi mogao biti ključan element u tom iskustvu.
Povezani članci
Tko je ubio metaverzum i što nas čeka? Micaela Mantegna otkriva ključne izazove područja
Prvo vjenčanje između žene i AI hologramskog partnera
Digitalni blizanci: prednosti, mane i primjene