Decommissioned, revolucionarno iskustvo virtualne stvarnosti (VR) koje je razvio studio Gravity Jack u suradnji s Metom (nekada Facebook), mijenja svijet društvene igre. U ovoj uzbudljivoj multiplayer igri smještenoj na svemirskoj stanici na Marsu, do osam igrača uživo sudjeluje u napetoj borbi protiv vremena i izdajnika u njihovim redovima. Ovaj članak otkriva zanimljive detalje Decommissioneda, istražujući njegove jedinstvene značajke, proces razvoja i inovativno korištenje VR tehnologije. Pridružite nam se dok otkrivamo budućnost društvenih igara u VR-u.
Rođenje Decommissioneda
Partnerstvo Meta i Gravity Jacka označilo je prekretnicu u razvoju društvenih igara. Povjeravajući Gravity Jack-u potpunu kreativnu kontrolu, Meta je željela razviti VR igru koja bi iskoristila mogućnosti imerzije u virtualnu stvarnost. Gravity Jack-ov tim započeo je putovanje stvaranja multiplayer VR iskustva koje će zainteresirati igrače i probiti granice društvene interakcije u igrama.
Gameplay
Decommissioned uranja igrače u svemirsku stanicu na Marsu, gdje se suočavaju s ključnim zadatkom evakuacije planeta. Međutim, među igračima se nalazi jedan ili više izdajnika koji pokušavaju sabotirati grupne misije unutar svemirske stanice, ugrožavajući proces evakuacije. Nakon završetka vremenski ograničenih misija, igrači se okupljaju u sjedištu kako bi raspravljali i glasovali o tome tko je, po njihovom mišljenju, izdajnik. Ako igrači uspješno identificiraju i dogovore se o izdajniku, igra se završava. U suprotnom, moraju obaviti nove misije, pružajući izdajniku dodatne prilike za sabotiranje stanice.
Uloga VR tehnologije
Gravity Jack je razvio Decommissioned posebno za VR naočale Oculus Quest, koristivši njihove mogućnosti u potpunosti. Igra uključuje realistične avatare i funkcionalnost praćenja ruku, poboljšavajući osjećaj imerzije i omogućujući igračima interakciju s virtualnim okruženjem na prirodan i intuitivan način. Suradnjom s Metinim developerima, Gravity Jack je osigurao da se VR iskustvo besprijekorno integrira s Oculus platformom, rezultirajući glatkim i uzbudljivim iskustvom igranja.
Open source baza koda
Ističući se iz konvencionalnih praksi razvoja igara, Gravity Jack je koristio Unity platformu za stvaranje open source baze za Decommissioned. Ovaj pristup potiče druge developere da istražuju, koriste i čak doprinose projektu, potičući suradnju i inovacije unutar VR gaming zajednice. Odluka da se prihvati otvorenost i suradnja odražava Gravity Jackovu predanost vođenju evolucije društvene igre u VR-u.
Tok projektiranja
Sudjelovanje Gravity Jacka u Decommissionedu obuhvatilo je sve aspekte njegovog razvoja. Od početne koncepcije i gameplay mehanike do brendiranja, 3D resursa i dinamičke base koda, tim Gravity Jacka preuzeo je odgovornost za svaki korak, osiguravajući skladan i poliran konačni proizvod. Ovaj sveobuhvatan pristup pokazuje ekspertizu i predanost Gravity Jacka u pružanju vrhunskog VR iskustva igranja.
Prijedlog i početak projekta
Kada je Meta pristupila Gravity Jacku sa zahtjevima za multiplayer društvenu dedukcijsku VR igru, Gravity Jack je iskoristio priliku za stvaranje ideja i konceptualizaciju raznih igračkih iskustava. Nakon pažljivog razmatranja, predstavili su “Decommissioned” kao svoj najbolji koncept – uzbudljivu igru smještenu u budućnosti, gdje se znanstvenici na Marsu suočavaju s molom koji sabotira njihove operacije. Oduševljeni odgovor Mete na Gravity Jackovu viziju učvrstio je njihovo partnerstvo, rezultirajući zajedničkim naporima dvaju timova.
Flowchartovi Gameplaya i Istraživanje tržišta
Pedantna pažnja Gravity Jacka prema detaljima vidljiva je u njihovom procesu razvoja. Stvorili su sveobuhvatne flowchartove kako bi mapirali mehanike gameplaya, uloge likova i posljedice, osiguravajući besprijekorno i zanimljivo iskustvo za igrače. Nadalje, proveli su temeljito istraživanje tržišta unutar žanra igara s temom svemira kako bi utvrdili identitet igre, umjetnički smjer i interakcije gameplaya, čime se Decommissioned izdvaja od konkurencije.
Moodboardovi i imerzivna okruženja
Da bi poboljšali imerzivnost Decommissioneda, Gravity Jack je dizajnirao jedinstvene moodboard-ove kako bi vodio razvoj različitih okruženja unutar igre. Svaka soba na svemirskoj stanici ima karakterističnu estetiku, ali održava sveobuhvatnu svemirsku temu, pružajući igračima vizualno zapanjujuće iskustvo koje doprinosi općoj atmosferi igre.
Zaključak
Decommissioned predstavlja značajan napredak u društvenom gameplayu u svijetu VR-a. Suradnja Gravity Jacka s Metom rezultirala je pažljivo izrađenim VR iskustvom koje pomjera granice uranjanja i društvene interakcije. Sa svojom zanimljivom mehanikom igre, realističnim avatarima i inovativnim korištenjem VR tehnologije, Decommissioned prikazuje potencijal virtualne stvarnosti kao medija za nezaboravna iskustva igranja. Dok budućnost se razvija, s nestrpljenjem možemo očekivati evoluciju društvenog gameplaya u VR-u, pri čemu Decommissioned predvodi put.
Izvor: Meta – Gravity Jack
Povezani članci
Analitika korištenja headseta postala sastavni dio sustava VR Hotelo
NOVA APLIKACIJA “DISCOVER OTOČAC” Kroz AR iskustvo upoznajte tajne Fortice!
CLEAN TRACE Ova viralna aplikacija otkriva budućnost XR-a